جعبه ابزار تلگرام: معرفی ربات‌های کاربردی تلگرام

نمی‌دونم یادتون هست یا نه، اما فکر می‌کنم اولین قابلیت متفاوتی که تلگرام اضافه کرد، ربات‌ها بودن. اوایل کاربرد خاصی نداشتند اما به مرور بهتر و بهتر شدن و امروز می‌شه با استفاده از ربات‌های تلگرام خیلی کارها کرد.

من به جای نصب برنامه‌های مختلف روی گوشیم، برای کارهایی مثل دانلود از اینستاگرام یا یوتیوب یا استفاده از دیکشنری، از ربات تلگرامشون استفاده می‌‌کنم.

اینجا کاربردی‌ترین ربات‌های تلگرام رو برای کاربران معمول اینترنت معرفی کردم. برای بعضی از دسته‌ها هم بیشتر از یک ربات رو گذاشتم که اگر یکی‌ش دردسترس نبود از یکی دیگه‌اش استفاده کنید.

بهترین ربات های تلگرام

فهرست

ربات‌های دانلودر

ربات‌های زیادی هستن که به ما کمک می‌کنن عکس، فیلم، آهنگ یا هرچیز دیگه‌ای که توی سایت‌ها و اپ‌ها مختلف هست رو به صورت مستقیم دانلود کنیم.

یه ویدیو از یوتیوب؟ یه آهنگ از سوند کلود یا اسپاتیفای؟ استوری و پست از اینستاگرام؟ همه این‌ها رو میشه با ربات‌های تلگرام به سادگی دانلود کرد.

ربات‌های چند منظوره

این دسته از ربات‌ها امکان دانلود از چند مرجع مختلف (یوتیوب، سوند کلود،‌ اسپاتیفای) رو بهتون می‌ده:

ربات ایزی دانلود

ربات کت دانلودر

ربات دانلود ایت

ربات‌های دانلود از یوتیوب

این ربات‌ها بهتون کمک می‌کنن که ویدیو‌های یوتیوب رو توی فرمت‌های مختلف و با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید. فقط کافیه که لینک ویدیو رو برای این ربات‌ها بفرستید.

ربات رگا یوتیوب

ربات یوتیوب دی ال

ربات‌های دانلود از اینستاگرام

این ربات‌ها بهتون کمک می‌کنن تا تقریباً هر چیزی که روی اینستاگرام می‌بینید (از پست تا ریلز و استوری) رو دانلود کنید.

ربات رگرام

ربات‌های دانلود از پلتفرم‌های صوتی

آهنگی که دارید از سوند کلود یا اسپاتیفای گوش می‌دید رو دوست دارید دانلود کنید؟ کافیه لینک اون آهنگ رو برای این ربات‌ها بفرستید:

ربات سوندکلود دانلودر

ربات رگا سوندکلود

یا دارید پادکستی رو از کست باکس گوش می‌کنید و می‌خواید فایلش رو داشته باشید؟ این ربات‌ها بهتون کمک می‌کنن:

ربات رگا کست باکس

ربات‌های دانلود فیلم و سریال

یکی از بهترین راه‌های دانلود فیلم و سریال، استفاده از این ربات‌هاست. کافیه که فیلم یا سریالی که می‌خواید رو توی این ربات‌ها پیدا کنید و بعد انتخاب کنید که لینک دانلود مستقیم (بدون نیاز به فیلترشکن و پراکسی) یا فایل فیلم روی تلگرام رو دریافت کنید:

ربات آلفادی‌ال

ربات فیلم گرام

ربات پاپ کورن

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت